Termékek Menü

Gyakori kérdések

Csigabox.hu Költöztető doboz és Csomagolástechnikai webáruház

Hogyan tudok rendelni a webáruházból?
A Csigabox.hu webáruház teljes kínálatát a Csigabox.hu oldalai alatt éred el. A baloldali kategóriákból kiválaszthatod a számodra érdekes termékcsoportokat, s kattintás után elérhetőek a választott kategóriák termékei. Miután kiválasztottál egy terméket, vagy készletet, kattints a „kosárba” gombra. Ezzel elhelyezted a megvásárolni kívánt terméket a kosaradban. A rendelés feladásához menj a kosár oldalra, amit a webáruház jobb oldali oszlopában vagy a böngésződ jobb oldalsó részén találsz meg. Add meg a rendelés feladásához szükséges adatokat és véglegesítsd rendelésed.

Hogyan tudok egyszerre több terméket is rendelni?
A kosaradba a rendszer automatikusan mindig csak 1db terméket helyez, de ezt a mennyiséget tudod növelni többszöri kattintással és termék oldalon a mennyiség megadása után a a „Kosárba ” gomb előtti számmezőbe beírod a kívánt darabszámot. Valamint a kosár oldalon is tudod a rendelésed véglegesítése előtt módosítani a mennyiségeket.

Szükséges regisztrálnom a rendelésem leadásához?
A termék kosárba pakolásakor szükséges, de a rendelés leadásakor igen szükséges.

Biztosan megkapom a megrendelésem?
Igen. A webáruház rendszerét úgy alakítottuk ki, hogy csak a készleten lévő termékeket tudd megrendelni, így amint beérkezik hozzánk a rendelésed és az áru értékét kifizetted, akkor 2-3 munkanapon belül a csomagod megérkezik az általad megadott címre.

Honnan tudom, hogy a rendelésem megkaptátok?
Minden sikeres rendelésről egy automatikus értesítést küld rendszerünk, amelyben visszaigazoljuk neked a rendelésed. Nézd át alaposan ezt a levelet, hiszen ebben szerepel minden termék és szállítási információ, amit megadtál a rendelésed leadásakor. Ha bármilyen eltérést tapasztalsz, keress minket bátran az info@csigabox.hu e-mail címen!
 
Megrendeléssel és szállítással kapcsolatos kérdések
 
Milyen részletességgel kell megadnom a címem?
Nagyon fontos, hogy pontos címet adj meg, hiszen a futárszolgálat az általad megadott címet fogjuk átadni a kézbesítéshez. A kézbesítést segíteni szokta, ha a megrendelésnél további információkat is megadsz. Pl.: milyen név van a kaputelefonra írva; vagy mi van a postaládára írva; stb.

Megadhatok vezetékes telefonszámot is a rendelésemnél?
Igen, de elsősorban mobilszámot javaslunk, hogy azt adj meg, mert erre a számra küldi neked a futárszolgálat az értesítő SMS-t a csomagod várható érkezéséről.

Nem kérek cégnévre szóló számlát. Ebben az esetben is kötelező kitöltenem?
Nem szükséges. Csak abban az esetben adj meg számlázási címet, ha az eltér a szállítási címedtől, vagy egyéb cég/szervezet számára kéred azt, ha nem adod meg, akkor a szállítási címre állítjuk ki a számlát.

Áfás számlát küldtök a csomagommal?
Nem, csak külön kérésre. A számlát e-mailben a megadott/regisztrált e-mail címre küldjük a rendelés feladásakor.

Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?
A csigabox.hu webáruházból jelenleg a termék méreteiből adódóan csak házhoz szállítja a csomagokat a TOf futár segítségével.


Személyesen is át tudom venni a rendelt termékeket?
Nem. Kizárólag a webáruházon keresztül tudod beszerezni a kívánt termékeket.

Mennyi a szállítási határidő?
A szállítási határidő általában 2-3 munkanap.

Mikortól számítható a szállítási határidő?
A szállítási határidőt a csomagod útnak indításától kell számolni. Erről e-mail-ben értesítést fogsz kapni tőlünk, hogy pontosan mikor adtuk át a választott futárszolgálatnak a csomagod. Innentől kezdve lehet a szállítási határidőt számolni.

Időzíthetem a csomagom érkezését?
Igen, de csak az utánvételes fizetési opció választása esetében! Erre a megrendelés oldalon van lehetőség. írd be a megjegyzésbe, hogy mikorra szállítsuk a csomagot. Csak munkanapot jelöl meg. Maximálsan 10 napra lehet előre időzíteni a megrendelést.

Mennyibe kerül a szállítás?
Ez függ a megrendelésed végösszegétől, de figyeld a szállítási információkat.
 
Szombaton is van kézbesítés?
Nincs. Mind a futárszolgálat csak kizárólag munkanapokon (hétfőtől péntekig), 8 és 17 óra között kézbesít. Természetesen amennyiben a szombati nap munkanap - pl.: munkanap áthelyezésekkor vagy nemzeti ünnepek miatti naptár eltolódások miatt -, akkor lehetséges a kézbesítés.

PostaPontra, csomagpontra és csomagboxos átvétel van?
Nincs, mert a csomag méretei miatt nem fér be egyik automatába se.

Mit írjak a Megjegyzés rovatba?
Ide célszerű olyan egyéb információkat megadnod, ami a futár vagy a mi munkánkat könnyíti. Pl: milyen név van a postaládára írva, vagy hogy ha a rendelésedet pár nappal később szeretnéd átvenni.

Hogyan tudok külföldről rendelni?
Igen, tudsz, de jelen pillanatban nem szállítunk külföldre.

 

Mit jelent: „a termék előrendelhető”?
adott pillanatban a termék nincs raktáron, de a termék már beszerzés alatt van, így rendelésedet leadhatod, de csak a termék beérkezése után tudjuk azt küldeni. Maximáis átfutási idő 4-5 munkanap.


Milyen garanciát kapok a vásárolt termékekre?
Minden általunk kínált és tőlünk vásárolt termékekre 14 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! Abban az esetben, ha a termékeinket nem használtad és próbáltad ki. használt termékre nem vonatkozik a garancia.

Visszavásárlási garancia
Jogosult vagy a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényed jelezheted ügyfélszolgálatunkon a 06 (20) 437-45-66 telefonszámon, vagy e-mailben a info@csigabox.hu címen. Ebben az esetben semmilyen költségviselési kötelezettség nem terhel.

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei
Távollévők között létrejött szerződés esetén a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szerint a fogyasztó a szerződéstől a termék kézhezvételének napjától nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Elállás esetén a vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul visszaszolgáltatni.

A Netkosár Marketing Kft. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan, nem használt tartalmú vagy álagú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni, a nem megfelelő használatból eredő kárát érvényesítheti a vásárlón. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A Netkosár Marketing Kft. követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A termék visszaszolgáltatása postai úton történik (4025 Debrecen, Nyugati utca 5-7). A Netkosár Marketing Kft. technikai okokból csak postai csomagot tud fogadni, ezért személyesen a termék visszaszolgáltatása nem lehetséges. A vásárló kérésére, az ügyfélszolgálat készséggel gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, ügyfeleink ilyen irányú igényüket ügyfélszolgálatunkon jelezhetik. Ebben az esetben, a visszaszállítás költségeivel kapcsolatosan a Magyar Posta mindenkori díjtáblázata a mérvadó! DÍJTÁBLÁZAT

További rendelkezéseket az általános Szerződési feltételekben a leírtak az irányadóak.